piątek, 14 lutego 2014

Dać szansę róży?

Tak. i choć nie będzie to kwiat, tylko jego interpretacja zapachowa, to powiem: niech będzie, OK, tak. 




Najsłynniejszym różanym zapachem jest w dzisiejszych czasach J'Adore Diora. Ulubione perfumy mojej córci. Zapach, który jest majstersztykiem przemysłu perfumiarskiego. Nie sztuka perfumiarska tu jednak decyduje, lecz wartość handlowa. Według znających się na rzeczy, koszt zawartości takiego flakonu (w produkcji), to około 2 złote... 



J`adore marki Dior to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. J`adore został wydany w 1999 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Calice Becker. Nutami głowy są magnolia, melon, brzoskwinia, gruszka, bergamotka i mandarynka; nutami serca są tuberoza, Śliwka, fiołek, orchidea, frezja, jaśmin, konwalia i róża; nutami bazy są piżmo, wanilia, cedr i jeżyna. Ten zapach jest zwycięzcą nagrody FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2007.

Ja sama do niedawna nie wyobrażałam sobie siebie noszącej perfumy różane. Ale coś się zmieniło. Ostatnio odkryłam bowiem zapach Olivier Durbano Pink Quartz. To zapach pączków roży, zapch róży, który zaakceptowałam. Prawdopodobnie przez to, że Pink Quartz nie są słodkimi perfumami. Zero dodawanej obecnie do wszystkiego wanilii. Jest zpach z tych wytrawnych. Ma mineralną i drzewną bazę. Chętnie bym ponosiła Pink Quartz. To jest mój różany wybór na ten moment.



Pink Quartz marki Olivier Durbano to szyprowe perfumy dla kobiet i mężczyzn.Pink Quartz został wydany w 2010 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jestOlivier Durbano. Nutami głowy są bergamotka, różowy grejpfrut, olibanum, szafran i imbir; nutami serca są palmarosa, róża damasceńska i drzewo różane; nutami bazy są róża, ambra, paczula, mirra, benzoes i białe piżmo.

Opisy pochodzą ze strony fragrantica.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, jeśli uznam to za stosowne.