wtorek, 30 grudnia 2014

Najlepsze perfumy w wybranych kategoriach

Podsumowując ostatni rok, stwierdzam, że najwięcej przyjemności sprawiło mi wejście w świat sztuki perfumeryjnej. Zaczęło się w październiku 2013 r., kiedy to wybrałam się najpierw z Maciejem, a potem powtórnie z Zuzą do Centrum Nauki KOPERNIK na wystawę o zapachach.

Ach, to było coś nowego! Blottery nasączone wtedy żelami zapachowymi niosą je po dzień dzisiejszy: cywet, piżmo, petitgrain, mech dębowy, kumaryna, itd. Zyskałam wtedy bazę do dalszych poszukiwań.

Potem wizyta w pobliskim Mood Scent Barze i... wsiąkłam na całego.

A teraz podsumowanie moich odkryć olfaktorycznych 2014:

Perfumy najbardziej pasujące do mojej osobowości: 
Corsica Furiosa Perfum D'Empire (żywica mastyksowa i galbanum)


Największe WOW! 
Musc Tonkin Parfum d'Empire (czyste krzyczące piżmo). Przyciągające i odrzucające jednocześnie.



Najbardziej intelektualne perfumy, o których lubię myśleć:
seria Ephemera (Dron, Bass, Noise) by Unsound
seria Juniper Ridge

Najbardziej emocjonalne perfumy, które mnie uwiodły i do których ciągle tęsknię:
L'Heure Bleue Guerlain (irys i heliotrop)
Dhanal Oudh Nashwah Rasasi (mirra i kocanka)
Paradis Perdu Frapin (labdanum, galbanum)
Amazingreen CdG




Najprzyjemniejsze w noszeniu, praktyczne, bezpieczne dla mnie w użytkowaniu: 
Harissa CdG
Peppermint Sherbet CdG
Serpentine CdG
Salvia Sclarea Tom Daxon
Limon Verde Guerlain
Jardin du Poete Eau d'Italie
:P Nasengold

Najciekawsze na półkach sieciówek:
Bottega Veneta Essence Aromatique


oraz
(dostępne tylko w S. Arkadii)
Florentine Iris Ermenegildo Zegna
Chypre Caresse Givenchy
Pure Trefl Atelier Cologne

Najelegantsze na wyjście:
Bois d'Iris Van Cleef&Arpels z dodatkiem Sel de Vetiver The Different Company
Chanel no 5
Dom Rosa Liquides Imaginaires
2 pour Femme Comme des Garcons

Najbardziej podobająca mi się seria perfum:
Olfactive Studio


Do łóżka: 
Absinth Nasomatto
M7 YSL
L'Eau Boisee Guerlain
L'Heure Bleue Guerlain









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo do moderowania komentarzy, jeśli uznam to za stosowne.